VALENTINE PARTY | Dinsdag 15 februari | 18:00

Trek je mooiste kleren maar aan, want dinsdag 15 februari organiseren we samen met het Bedrijfskundig Genootschap Eindhoven en Studievereniging Prick een heuse Valentine Party! Dit is de uitgelezen kans om misschien wel de ware te ontmoeten of om met je vriend of vriendin Valentijnsdag goed te vieren!

De Valentine Party wordt gehouden bij de Feestfabriek, de stamkroeg van het Bedrijfskundig Genootschap Eindhoven, en duurt van 18:00 tot 22:00! Helaas kunnen we nog niet dansen als voorheen, maar dat weerhoudt ons er niet van om het dak ervan af te krijgen!

Zien wij jou dinsdag 15 februari ook?

Translate

Jij wordt lid!

Leuk dat je lid wilt worden van FACT! Voordat ‘t zo ver is, moet je nog even diaformulier invullen. Lees onderstaande voorwaarden goed door:

• De kosten voor vier jaar lidmaatschap zijn eenmalig €25,-. Je ontvangt per mail een betaalverzoek zodra we jouw aanmelding hebben verwerkt.
  • Je laat je naam en e-mailadres achter. Dit gebruiken we om jou op de hoogte te houden over alle activiteiten van FACT. Ook voer je de naam in van de rekening waarmee je betaalt.
  • Als FACT-lid ga je akkoord dat we foto’s van je mogen maken tijdens onze feestjes en activiteiten (die we ook mogen gebruiken op social media).