De externe commissie draagt zorg voor het onderhouden van, en het contact leggen met (potentiële) sponsoren van Studievereniging FACT. Deze commissie is de verbinding tussen het werkveld en de studievereniging. Naast het onderhouden van de contacten, organiseert de externe commissie ook activiteiten gericht op sponsoren en het werkveld.

Wat jij gaat doen
Als commissielid van de externe commissie ben jij samen met de rest van de commissie verantwoordelijk voor het onderhouden en het leggen van contact met potentiële sponsoren. Jij bent het gezicht van FACT naar het werkveld toe. Je spreekt met sponsoren over activiteiten die jullie organiseren en beantwoordt hun vragen. Daarnaast help jij met het organiseren van activiteiten, en werk je samen met de andere commissieleden om dit goed en zorgvuldig te doen. Je verdeelt samen met de rest van de commissie de taken en zorgt er voor dat jouw taken uitgevoerd worden.

Wie ben jij
Jij bent proactief, enthousiast en denkt mee met je commissiegenoten. Je houdt ervan om zakelijk getinte activiteiten te organiseren en bent een echte teamplayer. Je bent professioneel en je kunt je aanpassen aan de mensen met wie je om de tafel zit. Daarnaast ben je goed in het onderhouden van contact en ben je proactief in het communiceren met sponsoren.

Wat wij van jou verwachten
Als commissielid verwachten wij van jou:

• Dat je aanwezig bent bij de door Studievereniging FACT georganiseerde activiteiten
  • Dat je je voor de volle 100% inzet.
  • Dat je gemaakte afspraken nakomt en contact houdt met de commissiecoördinator
  • Dat je aanwezig bent bij de commissievergaderingen
  • Dat je altijd een professionele houding aanneemt t.o.v. onze sponsoren en externe contacten

Tijdsbesteding
Je bent twee tot vier uur per week bezig met Studievereniging FACT. Dit ligt er natuurlijk aan of er een activiteit aan zit te komen. Richting een activiteit kan er meer tijd nodig zijn om alles in goede banen te leiden.

Wat je er voor terug krijgt

• Een gezellig team waarmee je mooie herrinneringen maakt
  • Altijd een werkplek in het FACT lokaal
  • Een zakelijk netwerk waar jij wellicht je stage, afstudeeropdrachten of misschien wel je eerste baan uit kunt halen
  • Altijd op de erelijst bij onze activiteiten
  • Een waardevolle aanvulling op je CV
  • Doorgroeimogelijkheden tot bestuurslid of commissiecoördinator

Ben jij naar aanleiding van deze vacature enthousiast? Stuur ons dan een mailtje op info@studieverenigingfact.nl met je CV en motivatie en wie weet ben jij het nieuwste commissielid van Studievereniging FACT! Solliciteren kan tot uiterlijk maandag 29 november 23:59u.

Heb jij vragen over deze commissie? Stel dan je vraag aan Simone Gerritsen! Je kan haar een appje sturen op +316 43480248.