Vacature activiteiten commissie

De activiteitencommissie organiseert alle activiteiten van Studievereniging FACT. Van de leuke borrels in de kroeg tot aan de pubquiz, en van de stagewervingsweek tot aan het kerstgala!

Wat jij gaat doen
Als commissielid van de activiteitencommissie ben jij samen met de rest van de commissie verantwoordelijk voor het organiseren van de activiteiten van Studievereniging FACT. Je overlegt samen met de commissie wat je gaat doen en zorgt ervoor dat deze taken uitgevoerd worden. Daarnaast heb jij één keer in de vier weken een commissievergadering waarbij jullie bespreken wat jullie gaan doen de komende periode.

Wie ben jij
Jij bent proactief, enthousiast en denkt mee met je commissiegenoten. Je houdt ervan om activiteiten te organiseren en bent een echte teamplayer. Daarnaast ben jij gewoon gezellig en weet je wat er van je verwacht wordt!

Wat wij van jou verwachten
Als commissielid verwachten wij van jou:

• Dat je aanwezig bent bij de door Studievereniging FACT georganiseerde activiteiten
  • Dat je je voor de volle 100% inzet.
  • Dat je gemaakte afspraken nakomt en contact houdt met de commissiecoördinator
  • Dat je aanwezig bent bij de commissievergaderingen
  • Dat je jouw planning op orde hebt en zorgt dat dingen gedaan worden

Tijdsbesteding
Je bent twee tot vier uur per week bezig met Studievereniging FACT. Dit ligt er natuurlijk aan of er een activiteit aan zit te komen. Richting een activiteit kan er meer tijd nodig zijn om alles in goede banen te leiden.

Wat je er voor terug krijgt

• Een gezellig team waarmee je mooie herrinneringen maakt
  • Altijd een werkplek in het FACT lokaal
  • Een zakelijk netwerk waar jij wellicht je stage, afstudeeropdrachten of misschien wel je eerste baan uit kunt halen
  • Altijd op de erelijst bij onze activiteiten
  • Een waardevolle aanvulling op je CV
  • Doorgroeimogelijkheden tot bestuurslid of commissiecoördinator

Ben jij naar aanleiding van deze vacature enthousiast? Stuur ons dan een mailtje op info@studieverenigingfact.nl met je CV en motivatie en wie weet ben jij het nieuwste commissielid van Studievereniging FACT! Solliciteren kan tot uiterlijk maandag 29 november 23:59u.

Heb jij vragen over deze commissie? Stel dan je vraag aan Nick van der Laan! Je kan hem een appje sturen op +316 30601859.

Share on facebook
Share on linkedin