COMMISSIES

Wat doen onze commissies?

De activiteitencommissie is verantwoordelijk voor alle activiteiten die studievereniging FACT organiseert voor haar leden. Denk hierbij aan feestjes, borrels, biercantussen en bierpongtoernooien. Vanaf schooljaar 2022-2023 is deze commissie ook verantwoordelijk voor het organiseren van workshops en masterclasses. De feestjes die gegeven worden zijn in de stamkroeg van de vereniging de Villa Fiesta (Stratumseind 18-20, 5611 ES Eindhoven).

De externe commissie is verantwoordelijk voor het externe contact van FACT.  Vanaf P3 2021-2022 zal de commissie in het teken staan van het werven en onderhouden van het contact met sponsoren. Ze zullen hiervoor zelf het contact opnemen met bedrijven en organisaties. Er worden door het jaar meerdere activiteiten georganiseerd voor de sponsoren. Denk hierbij aan een bedrijvenmarkt waar sponsoren stagiaires kunnen werven en een sponsoren diner waar de bedrijven kunnen netwerken.

De promotie commissie is verantwoordelijk voor alle communicatie van Studievereniging FACT. Van het maken van de posters voor de activiteiten tot het bijhouden van de social media kanalen en van het maken van gifjes tot het maken van foto’s op de activiteiten.

De introcommissie is verantwoordelijk voor het organiseren en regelen van de introductieweek. De introductieweek vind plaats in de eerste week van het schooljaar. In deze week leren de nieuwe eerstejaars communicatiestudenten elkaar, de opleiding en FACT kennen. De introcommissie regelt alles voor deze week.

Activiteiten Commissie

1. Nick van der Laan // Commissie Coördinator